FacebookMySpaceTwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixx

PDF Afdrukken E-mailadres

De pijnloze manier om die prachtige, gezonde, natuurlijke, permanent witte glimlach te creëren.

Lumineers zijn de nieuwe revolutie voor mooie witte tanden met een stralende lach. Deze porceleinen tandschildjes zijn zo dun als een contactlens en zorgen voor een prachtig recht wit gebit.

Waar tanden bleken slechts tijdelijk en onvoorspelbaar resultaat biedt, krijgt u met Lumineers gegarandeerd zonder risico's witte tanden.

Slijpen en injecties zijn overbodig, de tandarts neemt enkel een afdruk van uw gebit en vervolgens worden de Lumineers tijdens de 2e afspraak in slechts een uur geplaatst. Gevoelige tanden zijn daarmee uitgesloten.

leurstoffen hebben geen invloed op Lumineers, dus gele vlekken verdwijnen permanent onder prachtig witte tanden.

Angst van patiënten voor de tandarts is niet langer nodig, gevoelige tanden zijn met Lumineers uitgesloten doordat Lumineers met minimale tandpreparatie direct geplaatst kunnen worden.

In een enkel geval wordt er licht bijgeslepen, maar beperkt zich dit tot de oppervlakte en worden nooit gevoelige tandstructuren aangeraakt.

Lumineers kunnen indien gewenst elk moment verwijderd worden zonder dat het gebit op enig manier blijvend wordt beschadigd.

Lumineers zijn zuiver porseleinen facings die, in tegenstelling tot kunstof facings, veel duurzamer zijn, niet verkleuren en de tanden beschermen tegen vloeistoffen en andere voedselinvloeden. Lumineers gaan zoals klinisch bewezen 20 jaar mee en

matchen perfect natuurlijke

tandstructuren waarmee u een prachtige witte lach krijgt.

Lumineers zijn super dun (0.2mm), kleurvast en van gepatenteerd Cerinate porcelein gemaakt. Kunstof facings verkleuren door het gebruik van bv thee, koffie, wijn enz. ,reageren op warm en koud en geven risico op lekkages waardoor carries vorming (gaatjes) voor de hand ligt.

Pijnloze behandeling

Dankzij de porceleinen Lumineers zijn de traditionele pijnlijke Veneers overbodig.

Lumineers van Cerinate zijn porceleinen veneers die een pijnloze methode bieden voor een permanent witte en stralende lach.

Uw Lumineers tandarts kan deze tandschildjes zo dun als een contactlens plaatsen over uw tanden zonder dat uw tanden hiervoor onherstelbaar bewerkt dienen te worden.

Lumineers kunnen zelfs over bestaande bruggen en kronen worden geplaatst !

Met traditionele Veneers diende gevoelige tandstructuren verwijderd te worden alvorens deze geplaatst konden worden.

Met Lumineers is deze riskante bewerking overbodig, omdat de Luminers zo dun zijn dat ze op onbewerkte tandstructuren kunnen worden geplaatst.

Lumineers biedt een veilige permanente oplossing als cosmetische behandeling voor onder meer verkleurde, bevlekte, beschadigde of scheefstaande tanden.

In slechts 2-3 tandartsbezoeken krijgt u een volledig nieuwe stralende lach die sinds de ontwikkeling van dit product clinisch en in de praktijk bewezen al minstens 20 jaar meegaan.

Tevens is de behandeling volledig omkeerbaar doordat de tandstructuur niet bewerkt hoeft te worden.

Lumineers worden pijnloos over je eigen tanden geplaatst zonder dat deze beschadigen. Daarmee zijn ze veiliger en duurzamer dan methoden waarbij agressieve bleekmiddelen en chemicaliën direct op het gebit aangebracht worden.

De kosten voor Lumineers zijn afhankelijk van de conditie van je gebit. Je kunt je tandarts verzoeken om een persoonlijk, vrijblijvend consult en prijsindicatie.

De voordelen van Lumineers zijn:

* De tanden worden niet geslepen, de Lumineers kunnen worden verwijderd zonder dat de patiënt puntige geslepen tanden heeft.

* De behande

ling is vrijwel pijnloos

* Lumineers is geschikt voor personen met gevoelige tanden, doordat er zo min mogelijk aan de tand zelf wordt gezeten

* Verkleurde tanden, afgebroken puntjes, een spleet, deze kunnen allemaal worden verborgen met Lumineers.

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.